Därför

Trodde verkligen att det skulle bli en sjukt jobbig vecka...
Fantasynovellen skulle (vad jag visste) vara inne på Onsdag, samma som den egna jobbiga träningsplaneringen på Idrotten. Ma-prov på fredag. Stor Spanskaläxa tills Torsdag. Engelskagrejer som man ska göra klart. No-prov någon dag denna eller nästa vecka. So-prov nästa vecka. Terminsuppspel på Tisdag. Följt av att jag borde göra klart lite grejer till Bilden... Men istället blir No:n flyttad till v. 50, om två veckor. Spanskaläxan tills nästa vecka istället. Fantasynovellen var inte tills denna vecka, utan nästa. Så det känns väldigt skänt just nu. Även fast det är så. Så där. Som ingen vet. Som ingen fattar. Som ingen bryr sig om. Ibland vill jag bara vara en liten smutsfläck längst inne i ett hörn där ingen kan se mig, och ibland är det just vad jag är. Inte för att ni skulle fatta. För det låter löjligt. Passar väl på att länka lite, för att ni bryr er så mycket. ΔΦ
 
Tildas blogg ♥
 
Linas blogg ♥
 
Elins blogg ♥
 
Alice blogg ♥
 
Tumblr ♥
 
Ta bort skiten i början. Puss ∞
 
Trackback

misspotterhead

En blogg om läsning, Harry Potter, Hungerspelen, fotografering, bakning och mig. En total nörd. Puss

RSS 2.0