Imorgon kommer

Alice. Alice kommer imorgon. Till skolan. hela dagen. Så himla kul. Fantastiskt. Hon får se allt, träffa alla. Vara med på alla lektioner. Hoppas jag. Och ha en lapp på sig där det står besökare. Åtminstonde fick Erik det. Ingen, det var inget. Men det skulle vara fett kul. Du kanske måste träffa alla bara. Då menar jag alla. 6c. Kommre att vilja träffa dig. Vi har språk förresten. Så du får välja vart du vill vara. På tyska, Spanska med alla fina personer i min grupp (-_-) eller franska, med den andra fina personen. Du får välja mellan M och O eller W, eller ingen alls. Svårt val känner jag. -.- Pallaaaa. Nu ska jag inte göra ett skit. Borde göra något kul. Något som är viktigt. MEn jag är sugen på godis. Vi har inget godis. Då funkar det inte. Sockerberoendet äter upp mig nu. Hejdå hoppas inte Cookie-monstret äter upp er också. Puss
 
 
Förresten. Ska kolla på GG. Klara är en nörd. En GG-nörd. Hon har sett 3 säsonger på några få veckor. Gud Klara. Du är weird. :*
 
 
 
OMG ELIN KOMMER DU IHÅG NÄR DU VISADE MIG DEN HÄR GUD SERIÖST DÖR
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

misspotterhead

En blogg om läsning, Harry Potter, Hungerspelen, fotografering, bakning och mig. En total nörd. Puss

RSS 2.0