Känner mig inte så

Usch. Jag har verkligen inte gjort någonting den här helgen. I lördags pluggade jag. Nästan. Jo men typ. Eller inte. Kanske. Vem vet. Jaja, pallar inte. Åh vad jag vill träffa dig Alice. Saknar dig. Väldigt mycket. 
Men jag borde gjort mer. Men whatever. Idag var jag i alla fall på loppis. Fast jag sålde. Hah. Men vi fick runt 1600,m så själv fick jag väl runt 600 kr. Typ. Men jag köpte lite böcker... Typ det. men det var bra böcker, och vi har läsvecka nästa vecka, så det var väl ganska lyckat ändå. Hah. Ska lägga upp bilder. Eller nåt. Men med iPoden, sitter vid datorn nu. JAG VILL HA EN VINYLSPELARE. Hejdp. Puss
 


Kommentarer
alice

Åh saknar dej så det gör ont, min fina Alma! Vi ses på onsdag och jag älskar dej över heela mitt hjärta. Du o jag föralltid.

Svar: Ja det gör vi. Gråter för jag saknar dig. För du är bäst. För jag älskar dig mest. vi två genom allt. Föralltid.
Alma

2012-11-30 @ 20:54:22


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

misspotterhead

En blogg om läsning, Harry Potter, Hungerspelen, fotografering, bakning och mig. En total nörd. Puss

RSS 2.0