weird.

Ja, mitt förra inlägg var konstigt. Men jag hade en läsare. Jag blev bajssur. Nu har jag fler igen, så jag är glad. xD Men Erik är dum. På skype. Släpper inte in mig på hans server. Nej ni fattar inte. It's a minecraft thing, you wouldn't understand. c: Nu är jag trött. Måste sova. Snart. Inte än. Skypar med Klara nu. Hejdå Erik och Wille. Såg också på Doctor Who. Skitläskigt avsnitt. Dog. Empty Child. Ska skrämma Wille imorgon. Ta låtsasblod på min hand. Bli ett Empty child. Ni bryr er inte. Jag vet inte vad jag skriver. Ska nog gå imorgon. Kanske. Alice kommer på Onsdag. Till skolan. Fantastisk kul. Haha. Mysigt. Saknar henne redan. Nu är ni trötta på mig. Hejdå. Puss. Aldrig. igen, eller?


Kommentarer
The Doctor

Det kommer läskigare avsnitt i senare säsonger

2012-11-05 @ 23:06:04
ELIN

JAG KAN TALA DITT SPRÅK! :o

Svar: YOU WOULDN'T UNDERSTAND BYOTCH :*
Alma

2012-11-06 @ 08:12:23


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

misspotterhead

En blogg om läsning, Harry Potter, Hungerspelen, fotografering, bakning och mig. En total nörd. Puss

RSS 2.0