For my own...

Lonelyy I am Mr. lonelyy
and I have nobodyyyy
for my oown...
 
Ja, den sitter fast i mitt huvud. För er som inte vet, här är en länk: http://www.youtube.com/watch?v=bxLsYhuTIJA
 
Lonelyyyyy... Okej Alma, Sluta. Nu. 
 
Nu är jag väl bara allmänt flummig och allmänt död på grund av idrotten igår. Äsch, inget speciellt, bara typ 150 utfallssteg, 150 rygglyft, 50 armhävningar, 50 wb:s och lite sånt. Så ja, jag är död. Tack för att du frågar. 
Hade velat träffa Lina och Tilda, men eftersom jag inte kommer upp ur sängen (gaha) kändes inte det som en särskilt bra idé. :/ Men jag vill att vi träffas, snart. ♥
 
Tänker nog kolla på film, tihi c: Har ni haft en bra fredag så här långt?? ♥
 
Puss 
 
 
Nu blev ni allt lite sugna, vah?
 
Deras miner xD ♥
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

misspotterhead

En blogg om läsning, Harry Potter, Hungerspelen, fotografering, bakning och mig. En total nörd. Puss

RSS 2.0