Hat

Mår så sjukt dåligt. Var hemma igår också... Men pallade inte blogga. Varje gång jag rör på mig börjar det dunka i huvudet, och halsen dödar mig lite. Förlåt för dålig bloggning, men det ska bli bättre. Lovar. Men jag måste väl gå imorgon, oavsett hur jag mår, för vi har matteprov. Och jag vill ha det gjort, för nästa vecka är det So-pro och grejs. Pallar inte göra det då... Så. Blev lite inspirerad av dig Tildis, läste ditt inlägg om att du letat fram dagisbilder. Som var söta. Så jag blev sugen på att göra det också, hihi c8. Eller nåt. Borde väl plugga matte egentligen.... Så vi hörs snart, I hope. Sorry för dåligt inlägg, kort och meningslöst, men hjärnan orkar inte, hah. Puss ♥
 
Just det. Det snöar utomhus. På riktigt alltså. Sådan snö som nästan ligger kvar, hah. Så njut av den när jag inte kan. 
 
 
Det finns så många Catching Fire-on set- bilder nu så jag dör lite. Finnicks treudd assååå. ψ
 
OMFG.
 
Dör.
 
•Katniss Everdeen: The face of rebellion• xD c8
 
 
 
Random bilder.♥
 
 
Sjukt gammal bild. •Hade långt hår då, jag vet.•


Kommentarer
Bajskorv

ALMA GILLAR FISK SOM KATNISS!!!! LLLLLLLLLÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖV FFFFFFFFFIIIIIIIIIIISSSSSSSSSHHHHHHHHHHHH!!

Svar: Ja elin. I AM KATNISS EVRDEEN.
Alma

2012-11-30 @ 18:24:10


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

misspotterhead

En blogg om läsning, Harry Potter, Hungerspelen, fotografering, bakning och mig. En total nörd. Puss

RSS 2.0