Längta

Japp. Det är första december idag. Och det snöar, allt borde vara perfekt. Men det känns inte som jul, den kommer inte in till mig och värmer mig som den borde. Jag känner mig inte gladare. Allt går så himla snabbt. Och det är på grund av oss. Vi fyra. Sekreterare, Stylister, ordförande, vad vi än var. Och alla som förstörde det, alla som tog sönder. Utan ordförande kan går inte. Och alla andra som måste bort. För att det ska funka. Hoppas ni fattar, för Älskar er så sjukt mycket. Men saknar er på samma gång. Så att det gör ont. Vi glider isär, på ett sätt som inte borde gå. Men jag älskar er. Vi ska få det att gå. För det kommer alltid vara vi. Ni vet vilka ni är.
Puss
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

misspotterhead

En blogg om läsning, Harry Potter, Hungerspelen, fotografering, bakning och mig. En total nörd. Puss

RSS 2.0