~Om det är möjligt att bli kär i en snigel ska jag gifta mig snart~

Ja. Jag är kär i sniglarna i Bortspolad. Kommer du ihåg när vi såg på den hela tiden Tilda?? Den och Tur och retur, haha. Synd att du inte kom, saknar dig så.
Jag och Sophia och Elin var i 'stan' idag. Eller, Gamla Stan. Och Plattan, gaha. Men det var mysigt, och hittade mycket klappisar som jag slagit in. Nu saknas bara pappa, Teo, Mattsson och Sophia, mihi. Men det var mysigt att vara bara vi. Det var ett tag sedan. Nu ligger jag i sängen och ska sova. Måste upp rätt tidigt imorn, ska baka pepparkakshus. Så folk kommer till mitt hus. Bl.a Arild. Men det ska bli mysigt, var längesedan det med. Slutar skolan på fredag. Så skönt att man dör. Så ja, jag är död nu.
Puss



Kommentarer
Tilda

Hihi, vi slutar på torsdag XD <3

Svar: Men vad ond du är xD <3
Alma

2012-12-16 @ 20:41:27
URL: http://tildasweirdstuff.blogg.se
мобилизация

Hi mates, its wonderful post concerning tutoringand fully defined,
keep it up all the time.



Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

misspotterhead

En blogg om läsning, Harry Potter, Hungerspelen, fotografering, bakning och mig. En total nörd. Puss

RSS 2.0