Första

Första advent. En ganska mysig dag ändå. Men vi har inte firat julen alls känns det som. Vi har ingen julkalender. INGEN JULKALENDER. Fatta. Och vi har inte tänt adventsljuset. Gahd xD What is wrong with us. Men idag har som sagt varit en mysig dag. Inte i början kanske, men nu. Har fixat lite på en persons julklapp, som jag hoppas blir bra. ♥ Ska väl duscha och snart äta middag. Har tänkt kolla på film också. Som jag köpte igår, när jag var på myrornas. ♥ Köpte även en liten fin brun väska, en tröja och en klänning. Och två böcker. Så jag är nöjd. Speciellt med klänningen. 60-tal rätt igenom. Finaste blomman sitter där. ♣ Så sjukt fin. Tihi c8. 
Men...
Min IPod har ju behövt uppdateras... Så har gjort det. Då säger den att man ska ansluta till itunes. Och ITunes säger att jag ska återställa . Och det har jag gjort. Hade inget val. Hatar, alla våra fina filmer med pannkakorna, bilderna på oss- allt. Vad jag vet. Om det inte är försent att hoppas. Gahd. 
 
Så hoppas ni har det bättre. Med en mobil som har alla filmer. Puss ♠
 
HEY sexi Tilda. ♥
Så himla längesedan. Saknar oss.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

misspotterhead

En blogg om läsning, Harry Potter, Hungerspelen, fotografering, bakning och mig. En total nörd. Puss

RSS 2.0