13 år. ÄNTLIGEN. Tänk vad fort tiden går xD

Hejpåer! Och förlåt för att jag inte uppdaterat på ett tag, jag har haft lite fullt upp med skola och FÖDELSEDAG :D Japp, jag är 13! xD Den 28 augusti fyllde jag år. Tänkte berätta lite om den dagen, även fast det inte är särkskilt speciellt. På morgonen vacktes jag av frukost på sängen och en katt som gosade med mig. Både Salli (den stora :D) Och Prim (en kattunge alltså) hade sovit hos mig hela natten <3 Men på morgonen fick jag de flesta av mina presenter, som ni kommer få se bilder på om ni bläddrar ner lite längre :P Sedan klädde jag på mig och cyklade till skolan. Där fick jag två fina kort av Elin och Sophia, som jag inte har några foton på :(
Tack så mycket i alla fall! Sedan kom jag hem och fixade lite med mina presenter tills mamma och pappa kom hem. Sen åt vi Sushi (älska Sushi!) och satte på en film. Till efterrätt åt vi glass x) Men här kommer bilderna på vad jag fått, plus lite andra grejer. Ett litet Spam med bilder helt enkelt :P
 
En present från Mamma och Pappa, superfina pennor:
 
En hungerspelenkalender!!! Också från mamma och pappa :)
..................................................................Och baksidan!...................................
Augusti Har Clove, vilket är supercoolt. Clato 4 ever <3 (och ja, Cato plus Clove blir Clato :P)
 
Ett presentkort på Akademibokhandeln på 350:- Tack Farmor!! :D Och Förlåt att bilder suger, hade lite bråttom nr jag tog den :3.
 
Andra delen i "Fablehaven", en sjukt bra bok :)  
 
Superfina pennor som jag alltid velat ha <3
 
Den dansande djävulen, bok 1. Är den bra?? :D För den verkar bra :P
Dålig bild även här :( Där uppe alltså :)
 
En sjukt fin anteckningsbok med blanka sidor, förlåt för katten som är med i bilden... Det var den ända bild jag hade xD Från mina kusiner :P
 
 
Senare på dagen kom min fina granne in och gav mig det här och en tröja som jag ska byta till större storlek. Plus ett nagellack :D Hon är verkligen världens bästa granne! Tack Åsa! :P
 
 
Oj herre gud vilken ful bild! Men nu har jag den i alla fall!! Hungerspelen på dvd/blueray!! :D I'm so happy <3 
Asså allvarligt vilken hemsk bild, förlåt.
 
Efter skolan åkte jag hem en snabbis till världens bästa Lina, och fick sjukt gott godis och de här otroligt fina nagellacken!! Tack så mycket älskling! Puss på dej! ;)
 
 
 
 
Jag fick också ett stort paket med den här fina korgen (som ser mycket bättre ut i verkligheten :P) full med grejer som...
 
Den här goda tvålen <3: (inte för att jag har smakat, men den luktar gott xD)

Det här lypsylet (eftersom på vintern/hösten så hatar mina läppar mig :( )
 
 
Och supersnyggt mörkblått nagellack:
Sen låg det lite fler grejer som jag inte har bilder på, som 1000:- som till min systemkamera <3
 
Sedan idag, fick jag av min bästa faster de här Kaligrafi-pennorna!! Jag blev superglad! :)
Blått, svart, grönt och rött bläck fick jag :P
 
Här är min lön för jobbet jag och Lina gjorde på min mammas jobb :P (om ni kommer ihåg xD) 900:- spänn! :P
 
Här är en tredjedel av en weird tattuering som jag, Elin och Sophia satte på oss xD 
 
En liten blomma :P
 
Fixade lite på mitt skrivbord <3
 
Jag... Idag... Typ :P
 
Mina kängor som jag ska ha till min Tonks-kostym :)
 
Mina coola nya tights xD 
 
Finaste Lina när vi bakade hos AlicePalice <3
 
Mobilnördar <3 <3
Älskar din min Lina <3
 
Ganska Fina och ganska äckliga "cupcakes" Fast de var helt ok, egentligen xP
 
Och en bild på bajsAlice som ska åka till Grekland idag :( Och som inte vill bli fotad xD
 
SLUT PÅ DET :D 
Ha dä så brae nuråå! 
Kram på er!
/Alma
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Tilda :)

Söt bild på dig Alma och hoppas du hade bästa dagen! Puss

Svar: Tack så mycket Finis! Snart är du också 13 <3 ;) :P Puss!
Alma

2012-08-30 @ 23:08:48
URL: http://tildasweirdstuff.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

misspotterhead

En blogg om läsning, Harry Potter, Hungerspelen, fotografering, bakning och mig. En total nörd. Puss

RSS 2.0