:3

Hej!!
Idag har jag varit hos AlicePalice med Lina, Sophia och Elin. (och självklart Alice :D) Det var så sjukt roligt att träffa Alice och Lina igen, har inte träffat dom på jättelänge!! Och vi hade jättemysigt, åt konstig Lunch och Blev superrädda när posten ramlade in genom postfacket x) Nu har jag varit inne lite på mugglis och bara slappat lite. Imorgon ska jag och Lina jobba på mammas jobb :O :3 aa, typ Vi ska packa in namnskyltar i plastfickor för lite pengar  :) Guud vad kort inlägg det blev... menmen :) Hejdå!
Kram,
Alma :D


Kommentarer
Tilda

Neeeej! Ville oxå va med :'(

Svar: Haha, aa, men det var inte meningen att vi 4 skulle träffas, utan först skulle jag och Alice till Globen, och sen ringde Elin och frågade om hon kunde följa med, och Lina ringde mig och frågade typ vad jag skulle göra :) Förlåt, vi skulle ringt dig! :( Vi får träffas en annan dag!! :D
Alma None

2012-08-14 @ 02:26:13


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

misspotterhead

En blogg om läsning, Harry Potter, Hungerspelen, fotografering, bakning och mig. En total nörd. Puss

RSS 2.0