AlicePalice Och LinzkiPadinzki xD

Hellu! :D
Fråga mig inte varför jag har en konstig rubrik :D
Men idag har jag i alla fall varit hos Alice i Hammarby Sjöstad, med Lina. Vi bakade goda och äckliga muffins :D, Lyssnade på musik och dansade :P Supermysigt :) Vi bestämde också att vi ska gå på bio imorgon, om jag kan :O Berättar vilken film vi ska se, NÄR vi har sett den... Vet inte varför, orkar bara inte skriva om den x) 
Nu ska jag bara slappa lite, kollar väl på Hungerspelen ikväll antar jag :D Avis någon? :P 
Skriver mer imorgon, PoK på er! :D
/Alma


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

misspotterhead

En blogg om läsning, Harry Potter, Hungerspelen, fotografering, bakning och mig. En total nörd. Puss

RSS 2.0