Har brist på bra rubriker känner jag...

Jepp :3 Men Hej i alla fall!!
Nu är klockan halv sju någonting, och jag har varit uppe ett tag... Jag vet inte varför jag går upp så tidigt, utan jag bara vaknar och går upp, utan att tänka på vad klockan är. Knäppt, jag vet :) Igår var ju andra dagen i skolan, inte för att det var en riktig skoldag, men ändå. Jag tror att vi verkligen kommer att få en bra klass... Vi har liksom redan kul ihop, även fast vissa nya var lite blyga :) Men jag tror att det släpper efter ett tag. ;) Igår hade vi i alla fall typ syslöjd hela dagen (eftersom vi skulle göra var sin stolsdyna till en kompis, typ)  så det var roligt. Vi hade också lite typ koncentrationsövningar, som att man skulle göra en uppgift som man inte fick prata på alls, fast man egentligen hade behövt det, förstår ni vad jag menar? Aja, i vilket fall så var det också mysigt och roligt. Idag är min första riktiga skoldag enligt schemat. Jag börjar 8.10 och slutar 14.10 (det tidigaste som jag slutar på hela veckan :/). Det ska bli spännande, för vi ska få träffa våra nya lärare (eller jaa, de flesta tror jag i alla fall). Igår var jag och då friade Klas till Sonja. Sjlvklart sa hon ja! (Asså jag vet att ni inte fattar ett dugg av det där, men orkar liksom inte förklara). Vi kollade också på solsidan och åt chokladbollar :P Nu har jag precis ätit frukost och ska väl snart sticka till skolan. SNART. :) Jag måste byta bloggdesign/hemsida nu, nu, nu, usch vad min är ful! :(
Jaja, vi hörs väl! ;)
Kram, 
Alma :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

misspotterhead

En blogg om läsning, Harry Potter, Hungerspelen, fotografering, bakning och mig. En total nörd. Puss

RSS 2.0