iHola Amigos!

Hellu på er!
I förrgår, när jag skulle stannat hemma och kollat på Hungerspelen, åkte jag istället till Lina och sov över där tillsammans med Alice och Tilda (och Lina såklart :O). Och vi hade supermysigt! Men dagen efter gick vi inte på bio, som jag skrev att vi skulle, utan Jag, Alice, Lina, Sophia och Elin åkte hem till Alice (eller egentligen så skulle vi ha åkt till tiotretton men vi såg på film hos Alice och sen orkade vi bara inte. Och idag börjar skolan igen... Det kommer kännas sjukt konstigt! Jag har liksom vant mig vid att inte behöva göra någonting speciellt på dagarna xD
Fast vi börjar kl. 5 (asså på kvällen -.-) så det blir som att vi har en ledig dag idag också :P Jag får se vad jag gör, ev. åker jag med Sophia och Elin till SFbokhandeln... eller nåt ;) Men vi ses väls snart? :D
Kram på er!
/Alma :P


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

misspotterhead

En blogg om läsning, Harry Potter, Hungerspelen, fotografering, bakning och mig. En total nörd. Puss

RSS 2.0