Loppis! Igen.... :D

iHola!
Idag var jag och mamma på loppis IGEN. På sergels torg den här gången :O Det var sjuukt mycket folk! Man kom typ inte ens fram ;) Men jag hittade lite grejer till min kostym som jag ska ha på Pottermässan den 8-9 september, för jag ska nämligen vara Tonks. (Tack Josefin!) ;) (Nymphadora) Tonks Ser ut så här:
 :D
Så jag ska köpa hårfärgsmedelgrej som går bort när man tvättar håret ;)  Typ rosa/lila. Men idag har jag i alla fall köpt ett par kängor som är väldigt lika de hon har (inte för att ni ser kängorna på bilden, menmen :P).
sen köpte jag en klänning och en jacka (som inte hör till kostymen :P). Är supernöjd! Det blir inget superlångt inlägg nu... Men ha det så bra :)
Kram, Alma :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

misspotterhead

En blogg om läsning, Harry Potter, Hungerspelen, fotografering, bakning och mig. En total nörd. Puss

RSS 2.0