Loppis!!

!Hola! 
Fråga mig inte varför jag skriver Hola.... :S ;)
Men idag har jag i alla fall varit med mamma och stått och sålt på en loppis i Bandhagen. Jag är inte jätte nöjd för vi fick knappt något sålt alls... :3 Men vi hade sjukt mycket kläder, vilket alla andra också hade ;) Men jag köpte en del roliga grejer, bland annat en klänning och en HARRY POTTER FILM SOM JAG OTROLIGT NOG INTE HADE :O Dödsrelikerna part 1 :D Jag har inte kameran här (för pappa är i fjällen och fiskar och då tog han med den), men han kommer hem imorgon kväll så då kan jag lägga upp bilder på grejerna :) Sitter nu och skypar med Klara och hennes kompis, och bara slappar. Det är supervarmt idag, så just nu orkar jag inte göra någonting :/ Imorgon ska jag nog vara med Sophia och Elin, men de vet inte det än...:D Haha ;) Men vi ses snart! 
Kram,
Alma :)
 
En liten bild på mig och en kattunge som heter Primrose, även kallad Primpan, Prim och Primpis <3
 


Kommentarer
Tilda

Fina Alma, och fina kattungen <33

Svar: Haha tack <33 ;)
Alma None

2012-08-12 @ 00:01:56
URL: http://Tildasweirdstuff.blogg.se
Hejsan!

Hej Alma!! Jjag vill bara säga att jag tycker att du är en sjukt cool tjej och jag skulle för allt för att vara som dig!! Jag vet att jag inte känner dig men jag går på din skola en klass under dig och jag önskar att jag kunde få gå i samma klass som dig och dina kompisar så jag kunde bli kompis med er! Jag har ju kompisar (jag är faktiskt ganska populär) men alla är så himla ytliga! Ni verkar inte bry er alls om vad andra tycker! Ville bara säga att jag tycker att du och dina kompisar är sjukt underbara!

Svar: Hej...! Jag bara undrar... Hur visste du att det var jag? Jag har ju liksom bara en bild på mig själv och mitt efternamn står inte...Bara undrar liksom, så att du inte är en av mina kompisar som försöker skämta :) Men om inte, så Tack! Och du, man kan ju faktiskt vara kompisar även om man går i olika klasser ;) Om du bara skriver vad du heter så att jag vet vem du är, skulle allting vara mycket enklare ;) Då skulle jag få veta vem du är, och samtidigt få veta om du är en av mina kompisar som driver med mig :3 Förlåt att jag är lite misstänksam, men jag ville vara säker.... Och Tack igen!! <3
Alma None

2012-08-13 @ 19:54:41


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

misspotterhead

En blogg om läsning, Harry Potter, Hungerspelen, fotografering, bakning och mig. En total nörd. Puss

RSS 2.0