Snögubbar leker i rabatten O.o

*Orkar inte skriva hej, eftersom jag alltid gör det ;)*
 
Ignorera min weirda rubrik, har tråkigt just nu... :)
I lördags så var jag i alla fall mest hemma på dagen, och typ ritade lite skisser över hur mitt rum ska se ut och lite så...  Jag och mamma var också på loppis, och jag hittade en jättefin klänning med små katter som hade flugor runt halsen, och ett par fina skärp. Känner att jag måste hitta min överladdningssladd, så att ni får se. På kvällen åkte jag och min familj till lina och åt middag där. Vi (eller jag och Lina och våra brorsor) spelade lite wii, sen tog vi en massa foton med pringles-chips :P Men vi hade i alla fall superroligt :) Jag sov inte över där, för att Filip (min 21-åriga kusin) och hans tjej Lisa är här och hälsar på. I vanliga fall bor de i Blekinge, men nu ville de åka hit, och typ shoppa, gå på grönan och lite så :) Men det är mysigt att de är här (:
Just det! I fredags hade jag min första RIKTIGA skoldag, som gick helt efter schemat utom att vi fick sluta efter lunchen xD Men jag tror att jag kommer att trivas jätte bra, vi har sjukt bra lärare och så. Idag ska jag antagligen gå på loppis (konstigt va?)... Fast nu började det spöregna, så jag antar att det inte kommer att hända :( Jag ska kanske hem till Sophia och kolla på... GISSA... HUNGERSPELEN OMG OMG xD :P Well, well... Jag tror det var allt (: Ha det bra!
Kram,
Alma <3 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

misspotterhead

En blogg om läsning, Harry Potter, Hungerspelen, fotografering, bakning och mig. En total nörd. Puss

RSS 2.0