Cupcakes! <3

Hellu (igen)! 
Asså jag har helt glömt bort att lägga ut bilder på mina cupcakes med Harry potter- och Hungerspelen tema! Men nu blev jag sugen på att baka nya, så HP- och THG cupcakesen får ni se samtidigt som de nya. Jag hittade nämligen ett superspännande recept, med mörk choklad och hallon! Mums! :) Jag kommer nog ändra lite i receptet, men vi får se :P Det här blir ju inte ett särskilt låååångt inlägg, och ledsen för det :/ Men ni får se cupcakesen sen när de är klara och fotograferade! :) 
Ha det så bra så länge!
/Alma

Hittade lite snygg insperatioin när jag googlade, vad tycks? ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

misspotterhead

En blogg om läsning, Harry Potter, Hungerspelen, fotografering, bakning och mig. En total nörd. Puss

RSS 2.0