Grönan... :)

Hajhaj! Igår var jag på grönan med Alice och Sophia = Sjukt kul! Vi fick gratis inträde och 5 fria åk (liiite snålt i jämfört med förra årets skolpoliser som fick åkband :C) Men ändå! Vi åkte kvasten, hänggungan och flygande mattan först... Sen åkte vi blå tåget och jag och Alicepalice gick in i spökhuset :O Fett läskigt asså! Först gick vi före några "ungdomar" <- haha <- och då blev vi ju såklart rädda först. Men sen så ville vi gå bakom dem, men då kom det några spöken efter oss!! Lite otur asså ;) men det var kul i alla fall! Och sen... Lurade alice mig att åka Jetline (hon sa typ: Nejnej, den är inte alls läskig, kvasten är mycket läskigare än den....) Som om! fast den var inte SÅ farlig, men för mig som inte vågar åka någonting var den LÄSKIG. Men vi hade i alla fall sjukt kul fast Alice blev lite konstig efter att ha druckit slush... Hon började skratta och typ hicka samtidigt och typ ramlade runt på oss och skrattade åt allt vi gjorde ;) Knäppis.... Fast hennes slush var god!!! Sen åkte vi tillbaka och resten av dagen hade jag tråkigt och pluggade :/ Idag, måndag, har också varit en tråkig pluggdag :( OCH SNART SKA DE BESTÄMMA VEM SOM SKA SPELA FINNICK I CATCHING FIRE!! Det står typ mellan Garret Hedlund och någon till (för hans utmanare Taylor Kitsch drog sig ur) Jag håller lätt på Garret! ni får googla på honom, för jag hittar ingen bra bild :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

misspotterhead

En blogg om läsning, Harry Potter, Hungerspelen, fotografering, bakning och mig. En total nörd. Puss

RSS 2.0