Hejhej!

Hallo! Sorry för den otroligt dåliga uppdateringen den senaste veckan, men det har hänt ganska mycket! I måndags (igår) var alla 6:or och badade på flaten! FATTA VAD KALLT DET VAR! Men det var kul i alla fall :) Idag (tisdag för er som inte kan veckodagarna :P) har vi haft "klassrumsdag" i skolan. Alltså städade vi klassrummet och korridoren utanför. Inte för att det gick så bra, killarna hade lite vattenkrig istället för att jobba... Men resten av dagen var kul! Vi gick och kollade när den årliga "lärarna mot eleverna"- tävlingen som i år var femkamp. (det var inte det som var kul utan....) att min gamla lärare Malin kom och hälsade på!! Hon är verkligen världens bästa Ma/no- lärare :) Anledningen till att vi inte har henne längre är att hon är mammaledig, och hon hade med sig sin lilla bebis till skolan <3 Hon heter Nova, och var SÅ söt! Och jag kan inte fatta att jag slutar skolan imorgon!!!!!!! Jag och Alice ska 'uppträda' på avslutningen, hon ska sjunga och jag ska spela piano. Jag hoppas att det kommer gå bra! Jag kommer att ha på mig klänningen som jag köpte på fröken söt, svartvita strumpbyxor och min nya gula väska från indiska <3 Snart kommer jag att lägga upp ett slags collage med min dream cast till Catching Fire! Hoppas ni också slutar eller har slutat snart!
Hedå!
/Alma
Ps. Cool bild jag hittade va? Ds.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

misspotterhead

En blogg om läsning, Harry Potter, Hungerspelen, fotografering, bakning och mig. En total nörd. Puss

RSS 2.0