Hellu!

Helluhellu! Har precis varit på högstadiet i min skolas teater! :) "Tänk om 24 timmar" hette den, och den var faktiskt bra! Snart ska jag på pianouppvisning... Önska mig lycka till! :) Jag ska (såklart) spela "Hedwigs Theme" Asså från harry potter :) På nationaldagen sov jag hos Alice med Sophia, Elin, Linzki och klara :O Då såg Jag Elin och Sophia på "En shopaholics bekännelser" (stavning?) Och vi såg en värsta bra finnick där! Han Heter Hugh Dancy! Googla honom osså :P Men det blir väl antagligen inte honom... :( det är bara 6 dagar kvar tills min skolavslutning nu ..... :O Happy me :) LÄNGTAR TILL CATCHING FIRE!! Kramar!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

misspotterhead

En blogg om läsning, Harry Potter, Hungerspelen, fotografering, bakning och mig. En total nörd. Puss

RSS 2.0