Science fiction <3 <3

Hejhellu! Jag har börjat skriva Hellu väldigt mycket... :O Varför? ingen aning! Det låter så kul... HAHAHA HELLUHELLUHELLUHELLUHELLU :D X) Aja, om ni undrar varför jag är så flummig så har jag supertråk idag :( Elin är i Grekland (varför skulle jag vara avis på det?) och Sophia åker till Usa på onsdag (och är där i 6 veckor, jag är fortfarande inte avis!) Så jag hoppas att vi kan åka till Science-fiction bokhandeln (eller SF som vi säger :3) Det finns så sjuukt mycket "måsteha-grejer" ;) Alltså en massa med Thg och HP + en massa roliga spel, gosedjur och böcker :D Jag vill ha hela butiken (eller vi kan ju strunta i twilight-grejerna, menmen)! Det finns trollstavar och spön från karaktärerna (såklart snackar jag om HP), en kokbok från HP som heter "the unofficial Harry Potter cookbook" (vet att jag förmodligen stavat fel :O) som innehåller en massa goda och mumsiga recept :) sen har de en annan HP-bok, som heter någonting med 'harry potter film wizardry, som har fett många roliga grejer från filmerna och typ extramaterial :P Sen har de någon slags box, en för Hermione, en för Ron och en för Harry. 
Beskrivning från hemsidan www.sfbok.se: 
Harrys:  Set includes HOGWARTS Acceptance Letter, Sirius Black Wanted Poster, QUIDDITCH World Cup Ticket, Lily Potter Letter to SIRIUS, HOGWARTS Express Luggage Tag, Order of the Phoenix Lenticular Photo and DUMBLEDORE'S ARMY Signature. 

Hermiones: 
Set includes Love Potion Bottle, Yule Ball Snowflake Ornament, School Timetable, Owl Exam paper, Yule Ball Poster, Gilderoy Lockhart Signed Photo and Hogwarts Express Ticket. Box measures approx 20 x 28 cm. 

Rons: 
Set includes Gryffindor Uniform Stitched Crest, Quidditch World Cup Map, Howler Letter, Dumbledore Card (chokladgrodekortet) , Chudley Cannons Poster, Weasley Betting Slip and Weasley Twins Product Package.

Jepp, jag var för lat för att kolla och översätta ;) om ni inte fattar något så får ni kommentera, osså svarar Jag!

Men för övrigt finns det en massa Hungerspelen-prykar, som anteckningsböcker, pennor, väskor, gubbar, mockingjay-pins och små roliga gubbar :P Det finns såklart en massa andra HP-saker, som halsdukar och slipsar (jag är arg, för slipsarna finns inte i Hufflepuff >:( grrr...), böcker och plancher och en massa roliga saker:)  
Guud, nu känner jag mig som värsta försäljaren! Men det var bara så att ni skulle kunna dela min glädje och 'villha' känsla ;) 
Jag känner mig för övrigt lite halvsjuk, men det går nog över snart :) fick just ett mess från Sophia att hon kunde, så jag sticker till gamla stan nu! Hadesåbra! /Alma
  Ps. Jag har härmskrike-broschen, men jag vill ha boken där över ^.^ :D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

misspotterhead

En blogg om läsning, Harry Potter, Hungerspelen, fotografering, bakning och mig. En total nörd. Puss

RSS 2.0