SKOLAVSLUTNING!!!!

Seriöst, kan ni fatta det?? Inte jag! Idag kommer jag få sommarlov!!!! Äntligen! Just nu sitter jag och försöker få tiden att gå, för jag ska nämligen inte vara på skolan förräns kvart över nio, alltså om 1 och en halv timme :/ Ni ska få lite bilder sen på mina kläder, och på hela skolavslutningen, när jag har tagit dem alltså ;) Vad ska jag skriva nu då?? Vad jag ska göra i sommar? Ok... Jag ska göra klart mitt rum (jag har bytt rum med mamma och pappa, så de har fått mitt rum som var på vinden, och jag har fått deras på övervåningen. Jag tror faktiskt att det blir sjukt bra! Sen ska jag åka på kolla med världens bästa Lina (ett filmkollo på granvik :P) Ska faktiskt bli himla kul! Vi ska alltså göra filmer, fast vi har vanliga kollo-grejer också. I slutet ska vi typ ha en "filmgala" där vi äter mat och typ kollar på våra filmer :) Så jag och Linzki måste ut och shoppa klänning! Haha... Men jaja, nu måste jag gå! Önska mig lycka til!! :)
GLAD SOMMAR!!
/Alma


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

misspotterhead

En blogg om läsning, Harry Potter, Hungerspelen, fotografering, bakning och mig. En total nörd. Puss

RSS 2.0