Sorry!!!

Asså allvarligt. Förlåt, förlå, förlåt och förlåt igen för att jag inte updaterat :( Jag har bara inte haft någon lust alls :/ Men jag ska dra igenom dagarna som varit eftersom ni är så himla intresserade! ;)

Onsdag: Alltså skolavslutningen :) allt gick superbra, Alice sjöng fantastiskt och jag är nöjd med mitt pianospel! Om jag lyckas ladda över bilderna från min ipod och kamera till datorn (måste nämligen hitta lite försvunna sladdar :P) ska ni få höra både det uppträdandet och mitt pianouppspel på pianoavslutningen, samt lite bilder på min klänning och så :) Men jag är nöjd, faktiskt... Och det är såå himla synd att Alice ska sluta :( <3 Kommer sakna dej supermycket! Jag kommer också sakna NÅGRA i min klass som kommer gå i andra klasser (eftersom vi splittras till sjuan). Särskilt Hilma ;) Men jag hoppas att vi kommer hålla kontakten och baka sjuuukt mycket cupcakes som förut, haha ;) :) :O <3

Torsdag: Lina kom och hon sov över, vi hade jätte mysigt och såg på VÄRLDENS SORGLIGASTE FILM Titanic! Asså jag har aldrig gråtit så mycket som jag gjorde då! Åhhh, sluta, nu blev jag ledsen igen :(

Fredag: Vi vaknade och såg på sommarlov ;) Sen åkte vi till en koloniträdgård som ligger väldigt nära, och tog lite foton <3 Tyvärr så dog min kamera innan vi hann klart (vi stannade i typ 30- 45 min ;) ) så vi ska  gå dit igen snart. Men jag hann ta liite fina bilder som jag tänkt lägga upp när min kamera är laddad och när jag har min sladd (alltså kommer jag sspaaammmmaaa er med bilder sen ;) 

Lördag (idag): Idag har jag haft lite tråkigt, fixat lite på mitt rum och slappat (eftersom det regnade :() Men jag och mamma har varit och handlat lite och vi ska väl hyra någon film sen. SÅÅ SYND FÖRRESTEN ATT ENGLAND VANN MOT SVERIGE :( De hade faktiskt bara tur! Aja, nu är det i alla fall kört :( Imorgon ska jag på Linas dansuppvisning, ska bli fett kul! Hon är faktiskt sjukt duktig när jag sett henne! <3 Menmen... Vi ses väl snart ;)
Kramar på er!
Ps. Här är en bild på Hilmisen från klassresan :D Saknar dej! <3 <3 :)
 
/Alma


Kommentarer
Hilma

Åh gud vad jag kommer sakna dig alma, saknar dig nu med! Vi måste verkligen samlas med gänget och göra något, kram på dig fino! <3 :*

Svar: Du e finast! <3 Men aa det måste vi! Saknar dej, ses snaaart! Kram på dej me! <3 :*
Alma None

2012-06-19 @ 11:15:44
URL: http://hilmagustafsson.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

misspotterhead

En blogg om läsning, Harry Potter, Hungerspelen, fotografering, bakning och mig. En total nörd. Puss

RSS 2.0