ENSKEDESPELEN!! <3

Hajhaj! Idag har jag äntligen varit på Enskedespelen!! Alla var SÅ sjukt bra! Pjäsen de spelade upp heter Det blåser på månen, och NI (Elin, Klara,Tilda, Celia, Uma, Alma, och alla andra Dinor och Dorindor som jag inte kan namnet på ;) <3 ❤ ) var så himla duktiga! Sen åt jag och VÄRLDENS BÄSTA KOMPIS LINA på restaurang och nu sitter vi och kollar på ESC och Loreen MÅSTE VINNA!! Jag har också varit på loppis på Årsta torg och köpt lite klänningar och morsdag-present till mamma (hemligt, säg inte! :P) Foton kommer snart (när jag inte är så lat som nu <3 )
Ses! ❤



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

misspotterhead

En blogg om läsning, Harry Potter, Hungerspelen, fotografering, bakning och mig. En total nörd. Puss

RSS 2.0