Laserdome, dålig uppdatering å lite sånt ❤ <3

Hajhaj! Förlåt för att jag inte uppdaterat typ alls på jättelänge, men det har hänt en massa saker... :) men jag har varit på laserdome (kan ngn säga hur det stavas!?) med skolpoliserna = faktiskt sjukt kul!! Första "spelet" kom mitt bästa lag (som för övrigt sköt på varandra i panik ;) <3) tvåa (av 3 lag) och då var jag och Alicepalice väldigt bra!! Mohahahaha! Vi stod och gömde oss bakom en vägg och sköt sönder William och Oscar 😝 :D dom fick lite damp på oss... Haha! Men andra kom vi sist och ehh, typ... Råkade... Bli skjutna... Springa ifrån varandra.. så vi var hmm.. Ganska dåliga ;)❤<3 men på söndag ska jag på grönan... Och en liten grej: jag ska inte gå på Lenny Kravitz konsert med Elin och Sophia :( Inte för att jag berättat om det förut, menmen... Aja, nu ska jag kolla på bygglov <3 Haha... och baka (fika i skolan imorgon kom jag på nu...)
Hedå!!

Hejdå!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

misspotterhead

En blogg om läsning, Harry Potter, Hungerspelen, fotografering, bakning och mig. En total nörd. Puss

RSS 2.0