Borde gjort det för längesedan

Jag ska skaffa Tumblr. Jag vet, jag vet, jag skulle skaffat det tidigare, jag är seg, men nu ska jag i alla fall. Har sidan uppe. Men DÅ kom nästa problem, gah. Vad i hellskotta ska jag heta!? xD Det jag vill ha är redan taget. Gahd. Funderar mellan WinterShadows, SpringShadows, SummerShadows eller FallShadows. VAD SKA JAG HETA!? Help me. Now. rösta eller nåt. Whatever. Gör det bara. Typ nu. Så går jag och skypar med Wille istället. See you suckers. Puss
 <-- HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA xD 
 
 


Kommentarer
Christmas

PancakeShadow(s), annars WinterShadows

2012-11-19 @ 21:51:26
You know you love me!

Hahah, sista bilden är så jag!! Jag tycker fortfarande att du ska heta Elinslillabebbe!! :*

Svar: Visst visst Elin... MARATON HERE WE COME!
Alma

2012-11-20 @ 15:19:46


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

misspotterhead

En blogg om läsning, Harry Potter, Hungerspelen, fotografering, bakning och mig. En total nörd. Puss

RSS 2.0