En häst ingen åsna

Mihi. Klara, Mattsson och Anna var precis här. Och vi nördade viva pinata, haha. Och klara dödade alla rävar. Men det var mysigt i alla fall, första gången Anna var hos mig, tihi. Och vi hade kul. Imorgon är det Fredag, YES. Awesomness. Miwhi. Ska nog inte göra nåt speciellt, haha. Tror att Sara och Anna och typ Klara ska ha skräckfilmskväll... Och de tjatar på mig att jag ska komma... Visst...aldrig xD Hag säger bara: Benita. Så det kommer inte hända. Kanske ringer någon, gör något. Teo ska ha någon killkväll, så orkar inte vara hemma då, haha. Får se. Nu är det final i hela Sverige bakar, måste titta. Så vi hörs, gaha. Konstigt inlägg blev det, jaja, puss.



Kommentarer
Pytte. (anna om du undrar)

Hey I won't met you. And this is lazy. But heres my bottom. So touch it later.
Det var allt för mig. Tack och hej.

Svar: Hey I just met you. And this is horsie. But I'm a very. Very sexy horsie. OH SEXI HORSIE OPP OPP OPP OPPOPP
Alma

2012-11-29 @ 22:21:53


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

misspotterhead

En blogg om läsning, Harry Potter, Hungerspelen, fotografering, bakning och mig. En total nörd. Puss

RSS 2.0