Just nu sitter jag här

Det är fars dag idag. Så vi firade pappa med frukost på sängen och nya Steve Jobs-boken, plus ett kort som tog för lång tid att göra. Det blir så ganska ofta, jag sitter uppe för länge med någonting tills det blir perfekt. Hah. c: Men jag tror han är nöjd i alla fall. Var även i Hornstull idag, på loppis *-*, vilket var alltför länge sedan. Fröken söt var där, och jag köpte en topp. Vit. Ni får se bild sedan när den är provad och så. Lovar. Köpte också en söt liten kofta, tihi c: Är också nästan klar med No:n, och ska plugga spanska mer ikväll. Sedan är det nog ganska lugnt. Hoppas jag i alla fall. Nu ska jag hoppa in i duschen och sedan slänga mig framför solsidan, och förmodligen lite Gossip Girl också, hihi ;) ^^ Hoppas ni har haft en mysig helg, för det kan man väl ändå säga att jag har haft. Sett på The Journey 2: The mysterious Island (mobba stavningen tack), med hela familjen: Josh Hutcherson är fortfarande hawt.  Just sayin'. Började också se på The kids are all right, också med Josh, men pallade inte se den så såg på Easy A istället. Har sett den förut men den är fortfarande bra. DAN ÄR MED DÄR FRÅN GG. Nu dog jag lite. Puss
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

misspotterhead

En blogg om läsning, Harry Potter, Hungerspelen, fotografering, bakning och mig. En total nörd. Puss

RSS 2.0