Kaos

Gårdagen blev lite kaosig. Jag och Palice stack in till Buttericks, där det var fullpackat och sjukt varmt. Vi hittade tillslut i alla fall deti behövde, låtsasblod och hårsprayfärg. Såklart tappade jag blodet i marken så att det började läcka, men vi hade det i en påse, så det gick rätt så bra ändå. Hah. Sedan åkte vi hem till Alice och hämtade hennes saker och drog oss sedan hem till mig. Då vi upptäckte att blodet var kvar hos Alice. Gud vad smarta vi är. Så vi fick åka in dit igen, hah. Sedan fixade vi oss, Alice hårfärg blev dock inte vit. Mer lila/grå. Och päckligt. Så hon satte upp det i en tofs och skit. Men det blev bra ändå. Nu har jag städat... Härlig sista dagenpålovet-aktivitet men... Jag har gjort någonting i alla fall, hih. Osammanhängsndeeeeeeee. Ska snart skypa och köra minecraft med Klaris, så hoppas att någon annan också vill vara osocial med oss. 
 
Just det, gud vad jag är sugen på att gå på bio. 
Random.
 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

misspotterhead

En blogg om läsning, Harry Potter, Hungerspelen, fotografering, bakning och mig. En total nörd. Puss

RSS 2.0