Världens finaste

Har bara haft en sjukt mysig helg. Elin och Sophia sov över och jag och Sophia argumenterade om att Twilight är sämre än Harry Potter, vilket hon inte tycker. Fast det är sant. Hah. Vi såg på Snowwhite and The Huntsman (HÄSTAR LIGGER INTE OCH VILAR PÅ STRANDEN.) Men den var bra i alla fall... Och så såg vi på LOL. Och den var sjukt bra juu, fattar inte er som säger att den suger... ;) 🎧"I won't let you go, now I know, I've been crazy for you all this time" ❤. Grät lite. Lite. Men det var mys. Det var längesen det bara var vi tre. Och det är så himla bra att
Vi tre fortfarande finns. Älskar er. Idag var vi i Gamla stan. Och köpte lite klappar, tihi. Hittade mycket fint, och är nöjd. Men det var i alla fall en toppenhelg, så himla musigt. Hah. Nu kikar jag lite med Pyttiz (heh.) och chillaarrrrr kanteeeeen ;) Men borde väl sova. Palla. Tjarå! Puss



Kommentarer
Tilda

Hihi, börjat blogga igen, så nu kan du stalka mitt liv igen, tihi. Sakanr dig:( <33

Svar: JAAAAAAAAA! Äntligen :* Så ja.. Det ska jag göra nu, Mihihihihi >8D Men jag saknar dig med juuu, och du kom inte på gitarren så jag var fett foreveralone :** x) <33
Alma

2012-11-19 @ 14:34:32
URL: http://tildasweirdstuff.blogg.se
Waffles

Söt ^^

Svar: Katten ja ^^
Alma

2012-11-19 @ 19:12:18
Waffles

Nej du ;D

Svar: Nej, men taack ^^ <3
Alma

2012-11-19 @ 21:49:17


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

misspotterhead

En blogg om läsning, Harry Potter, Hungerspelen, fotografering, bakning och mig. En total nörd. Puss

RSS 2.0