Allt försvinner bort

Hola c: Skolan idag har varit ganska chill. Vi hade bild och musik, och slutade rätt så tidigt, halv 3. No:n tillbringade vi med att kolla på Planet Earth. Om regnskogar, tihi :) Fast en sak var dålig. Eller jaa, sådär i alla fall. Vi tog nämligen sista Livmoderhalscancer-sputan idag... Men det är i alla fall skönt att det är över. På rasten hade vi lövkrig, barnsligt säger ni, sjukt kul säger jag. Alla var med. Eller ja, alla vi. Nu ska jag på gitarren, vilket ska bli mys. Kul att träffa Tildis och Josefin c: Tråkigt bildlöst inlägg, men bloggar mer snart! Ha det toppen! Puss Just det! Glöm inte att fråga i min frågestund, haha : D :**
Trolololol
Stupid glittering fairy princesses.


Kommentarer
Sophia

Rolig bild ha ha ;)

Svar: JAG VET!!!! :D
Alma

2012-10-16 @ 20:56:06


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

misspotterhead

En blogg om läsning, Harry Potter, Hungerspelen, fotografering, bakning och mig. En total nörd. Puss

RSS 2.0