Bara prov

Tänkte träffa Tilda lite innan gitarren imorron, vilket ska bli mys. Jag har verkligen saknat henne och så. Idag var jag hos Sophia tillsammans med Elin som kom lite senare, och vi hade sjukt kul. Gjorde en weird film, pluggade, skrev ut skägg från Google och andra sjuka grejer. Såna är vi, hah. Men jag har bestämt mig för att inte "tvångsblogga" längre. Alltså, jag kommer bara blogga när jag känner för det, när jag känner för att skriva av mog lite och inte för att jag måste, eftersom jag inte gjort det på ett tag. Bara så ni vet c: Orkar inte riktig skriva nåt mer, men vi hörs snart! :) Puss



Ps. Ni får en liten dagens outfit-grej också. Hmpf. ;) #suddigt och en konstig bild på mig och brorsan :) <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

misspotterhead

En blogg om läsning, Harry Potter, Hungerspelen, fotografering, bakning och mig. En total nörd. Puss

RSS 2.0