Det är mycket som händer och det finns ingen tid

Hejsan på er! Det har hänt mycket medans jag var borta, även om det bara var i någon dag! Igår, tillexempel, skulle vi på studiebesök med syslöjden på ett sidenväveri. Vi skulle träffas tjugo i tre vid Sturebys tb, och vi var där minst 2 minuter innan. Men det var ingen där alls! Så vi väntade där i typ tio minuter, men ingen kom. Alice ringde också, men det tar vi sen <3 De hade alltså åkt utan oss! Sjukt! Men Elin hade en remsa, så vi bestämde oss för att åka själva in till slussen (där vi visste att det låg), så det gjorde vi. Vi mötte Linnéa, Emelina och några till på tåget, fast jag tror att de tror att vi är helknäppa nu, eftersom vi bara satt och skrattade över allt som hänt. Samtidigt trodde vi att lärarna skulle tro att vi hade skolkat, vilket vi inte hade. Så vi ringde till receptionen på skolan och bad de ringa vår lärare, men hon skickade bara ett sms. Då trodde vår lärare att vi var vid Stureby fortfarande, och hälsade att vi skulle åka hem eftersom vi hade varit sena (!) Vilket vi INTE hade. Då ringde vi tillbaka igen, och fick prata med högstadierektorn, Jonas, men han är snäll c: Då förklarade vi att vi var vid slussen, och att vi hade frågat en tant om vägen till sidenväveriet, och då sa han att vi skulle gå in och att han skulle ringa vår lärare så att de förstod att vi var där. Så det löste sig tillslut :D Klara tjatade förresten hela resan om att vi var "lost inte city". Bara så ni vet ;) Idag fyller Tilda år! STOOOOORT GRATTIS TILL LILLA DIG! Du är saknad och älskad finis <3 _ <3 Det är också kanelbullens dag idag, och mamma köpte kanelbullar :DD Så jag ska äta en nu! ^^ Imorgon händer också flera saker.. haha c: Först av allt är det 50 år sedan The Beatles släppte sin första singel, Love me do, så jag får väl skriva det på min arm eller något :D Sedan ska jag också till Palice och sova över där, sjukt mysigt! <3 Det ska bli så kul att träffa dig Alice igen, verkligen. <33 Puss på er! Random bild från i Vintras, det är nästan så att man saknar det lite ;) <33
Puss!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

misspotterhead

En blogg om läsning, Harry Potter, Hungerspelen, fotografering, bakning och mig. En total nörd. Puss

RSS 2.0