Dör

Kom precis hem från pianot. Föll ihop på soffan och orkar inte röra på mig. Är helt utmattad, men har ingen aning varför. Kanske för att jag har tre prov de nna vecka, kanske för att jag håller på att bli sjuk. Kanske båda. Nästa vecka blir det höstlov för mig... Inte så wehoo som man tror. Jag ska åka till Blekinge typ hela lovet, vilket gör att jag missar Halloween, en Hungerspelen-träff i Tullinge, att träffa Alice och mugglisträffar. Såklart är det sjukt mysigt att vara i Blekinge och så, men jag hade så gärna velat vara hemma nu... Men Det får bli som det blir. Efter Höstlovet ska allt bli bättre. Hoppas jag. Puss



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

misspotterhead

En blogg om läsning, Harry Potter, Hungerspelen, fotografering, bakning och mig. En total nörd. Puss

RSS 2.0