Ingen kan hitta mig

Hallå! Jag var hos Tildis innan Gitarren idag, vilket var supermys. :) Det var verkligen kul att träffa henne igen... c: och för er som undrar, nej, jag blev inte galen med flingpaketet, vad det nu betyder... O.o Gitarren gick bra, det var mysigt, även fast vi var sena (som vanligt när jag är med Tilda :*****) och det var iskallt ute. Tilda HADE förövrigt en väldigt god cheesecake i sin kyl... c: I skolan idag körde vi virus, det var typ hur längesedan som helst jag körde det, och det var faktiskt ganska kul att göra det istället för att sitta inne vid Cafeterian och typ spela kort, tihi ^^ Hur som helst tillbringade jag rasten uppe i ett träd. Ingen hittar mig där, hehe ;) Nu ska jag äta lite middag, och sedan plugga inför matteprovet på fredag. <3 YEY <3 Puss så länge! Ville bara liksom... ja. :'( ;w;


Kommentarer
tilda

Hihi, jag vet.. Jag hittade bara på XD Tahahhahha, puusss

Svar: Det menar du inte?? xD :***
Alma

2012-10-09 @ 20:13:44
URL: http://tildasweirdstuff.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

misspotterhead

En blogg om läsning, Harry Potter, Hungerspelen, fotografering, bakning och mig. En total nörd. Puss

RSS 2.0