Kossor. 🐼

HallÄ! DÄlig uppdatering, men klaga inte ;) Jo. Jag har börjat kolla pÄ Gossip Girl, och det Àr faktiskt bra. Jag har kind of nördat det lite, men jag mÄste veta vad som hÀnder, haha xD IkvÀll ska min familj och Elins hem till Klara, vilket ska bli vÀldigt mys. Kanske stannar vi Àven dÀr under natten, vi fÄr se. Det gör ju inte sÄ stor skillnad, eftersom jag och Klara bor pÄ samma gata, tihi :) Det var lÀngesedan vÄra familjer trÀffades sÄ hÀr, och det ska bli vÀldigt kul faktiskt ;) Just nu sitter jag och vÀntar pÄ Elin, som ska vara hÀr innan vi sticker till Klaris. Jag har inte en susning om vad vi ska göra, men vi kommer vÀl pÄ nÄgot... Jag och Elin Àr förövrigt dumpade av vÄra familjer just nu, Teo Àr pÄ nÄgon fotbollstunering hela dagen, med bÄde mamma och pappa, och jag antar att det Àr nÄgot liknande med Elins Brorsa. Haha. Jag bloggar kanske mer ikvÀll, vi fÄr se... Annars förmodligen imorn. Jag mÄste Àven fÄ ordning lite pÄ lÀxor och sÄnt som hÀnder nÀsta vecka, men det fÄr bli imorgon. Ha det bÀst! Puss
Just det! Jag fick lÄna en sÀsong av Doctor Who av Wille :P SÄ jag har lovat att kolla pÄ den nu i helgen... Tihi :)



Kommentarer
Anonym

Doctor Who Àr vÀldigt bra :3

Svar: Jag vet :3 :D
Alma

2012-10-14 @ 12:49:18


Kommentera inlÀgget hÀr:


Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

misspotterhead

En blogg om lÀsning, Harry Potter, Hungerspelen, fotografering, bakning och mig. En total nörd. Puss

RSS 2.0