Lov som inte kommer

Sitter här hemma nu och pluggar. Ja ni såg rätt, pluggar. Första dagen på lovet. Vi ska ha en Idrottsuppsatts färdigskriven på Torsdagen efter lovet, så jag gör den nu, för jag vet att jag inte hinner annars. Jag hade även tänkt att om jag hinner ska jag göra No-uppgiften också. En hel planeringsskitsak. Eller ja, den är viktig. Handlar om ärtor. Ärtor. Bajsärtor. Imorgon åker jag i alla fall till Blekinge, och stannar där hela veckan och kommer hem Lördag. Så jag kommer inte kunna uppdatera någonting, inte vad jag vet i alla fall. Så ni får vänta. Frågestundsvideon kommer att komma upp någon gång veckan efter lovet, eller det är vad jag hoppas. Ska även läsa 100 sidor i en bok och sedan en bok på 300 sidor till som ska vara utläst. Wippie. Nu är jag trött, så ska fortsätta med läxan innan jag somnar på datorn. Det har varit en hemsk vecka med 3 prov. Hat. Så, nu ska jag fortsätta med min fina uppsats om stress. Bjuder på lite random bilder i detta osammanhängande inlägg, haha. Puss
Tjurkö, Blekinge <3
Jag och min fina Lina. För längesedan. Väldigt längesedan. 
 
Och jag och fina Tilda. Också för hur längesedan som helst. 
 
Trädgården
Ni får lite varma och somriga bilder så att ni blir på bättre humör. Det snöade faktiskt i oktober. Men det är borta nu. Stannade i några timmar sedan var det borta. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

misspotterhead

En blogg om läsning, Harry Potter, Hungerspelen, fotografering, bakning och mig. En total nörd. Puss

RSS 2.0