Myskväll med finaste

Jo. Jag åkte direkt från Skolan hem till Palice, och fick träffa hennes kompis Hilda en stund. Hon verkar snäll, haha :) Efter hon gått lagade vi pannkakor. Det är härmed bevisat att Alice är bättre på att steka pannkakor än mig, tihi. Vi spelade även lite monopol. Inte för att det gick så bra, vi skrattade oss genom hela spelet, haha... Vi pratade också skånska hela tiden, och ja, jag äger på att prata skånska. ;) Haha... Vi är härmed 'skånnar' som kommer från 'Skåneland' (Så går det när vi är ensamma tillsammans xD). Vi somnade också ovanligt tidigt, innan Xfactor var slut, haha :P Vi har väl haft jobbiga veckor, båda två ;) När vi satt och kollade på Xfactor blev vi Liite sura på juryn också, eftersom de förstör alla som är med. Viktig info bara. Ska även tjata lite på mamma om Linnea Henriksson-konserten som är snart. Hoppas. Nu ska jag sticka å köpa minneskort till min coola nya kamera, så vi hörs väl snart, tihi ;) x) Puss!



Kommentarer
Alice är cool

Vi är bäst! :)

Svar: Vi äger :**
Alma

2012-10-15 @ 22:36:18


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

misspotterhead

En blogg om läsning, Harry Potter, Hungerspelen, fotografering, bakning och mig. En total nörd. Puss

RSS 2.0