Proven

Hej. Är sur. På någon. Inte du. Eller kanske. Vet inte. Något som jag stör mig på bara. Inget viktigt. Men jobbigt. Var hos Tilda igår, Sjukt mysigt. Har verkligen saknat henne. Hon fick sin present också. Fast den gick sönder. Men ändå. Kolla bilden där nere, Hihi. Älskar dig Tilda. Har tre prov nästa vecka. Spanska, Biologi och SO. Wehoo. Sitter i vilket fall och pluggar nu. Fast det går inte för att jag är sur. Lyssnar på musik och försöker trycka in vad som hände för 10 000 år sedan i mitt huvud. Härligt. De sov över här igår, Tilda Lina och Elin. Vi såg en bild på min ipod där det stod Death Ali. Haha. Vi kallade alltid Alice för Ali förut. Så Alice kommer att döda mig, enligt bilden. Det var läskigt igår, hihi c: För Alice ringde. Haha. Saknar dig verkligen! Vi skulle träffats idag, men måste plugga. Gah. Vår låt kom upp på Spotify nu Palice. Inte din låt, vår låt, låten vi nördade, filmen vi nördade. Hugh Grant som vi nördade. Får mig att börja tänka på hur mycket jag saknar dig... Jag behöver dig här. Hos mig. I mitt liv. Bajskorv. Mår lite bättre. Efter låten. För den är fin. Kanske borde plugga lite ändå. Puss

~ I've been living with a shadow overhead... I've been sleeping with a cloud above my head. ~
•Boken smäller igen på POP. Goes my heaaaaart•



Kommentarer
Anonym

Mig? :C

Svar: Förmodligen inte :D <3
Alma

2012-10-22 @ 20:59:52


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

misspotterhead

En blogg om läsning, Harry Potter, Hungerspelen, fotografering, bakning och mig. En total nörd. Puss

RSS 2.0