Saknar det som inte finns

Konstigt inlägg det blev förut...Jaja. Tog i alla fall en promenad med mamma, mysigt, och jag fick ny energi. Sitter nu och skypar lite med Wille, Och Anna ska förmodligen också "joina" oss också. Sophia med, haha. Mår bättre nu i alla fall. Går väl imorgon, antar jag. Jag kom bara och tänka på alla som inte finns i mitt liv på samma sätt längre. Inte bara de som är döda, utan även vissa kompisar och så. Jag vill bara att ni ska veta att jag älskar er, och saknar er så ofantligt mycket. Ni finns alltid i mitt hjärta. Jag älskar er för alltid. Det får bli ett litet inlägg om det nu. Först, finaste Hilma. Det är så dumt att vi inte går i samma klass längre, och vi träffas inte alls lika mycket som förut. Jag saknar dig så himla mycket, finis. Älskar dig <3 Söt duär!
Efter det, Tilda. Gud vad jag saknar alla skrattanfall, alla monopolspel och översovandet. Älskar dig så himla mycket. Sötis ;)) <3
Nu, Lina. Saknar dig sjukt mycket. Kom tillbaka nu! <33 Älskar dig!
Alice. Palíce. Ali. Du fattar inte hur mycket du betyder! Saknar dig enormt mycket! Längtar tills vi ses igen bebis! <333 DUMMA TANT SOM FÖRSTÖR DEN FINA BILDEN!
Såklart Josephine, som flyttat. Saknar dig också sjukt mycket! Åhh Alice xDD
Jag LOVAR att jag glömt någon, men ni finns i mitt hjärta ändå. Ha det bra nu. Puss


Kommentarer
Tilda

Shit va ful bild, haha. Men saknar dig sjukt mycket med! Är så tråkigt att vi inte ses så ofta längre! Älskar dig med! :*

Svar: Puss :***
Alma

2012-10-02 @ 23:13:31
URL: http://Tildasweirdstuff.blogg.se
Hilma

hahahhahaha gud så fin, ja herregud vad jag saknar dig och vår klass. Klassresan och allting, hahah! åååhhh varför blev det såhär för? :( <3 loveu!

Svar: Vet inte fina du :( <3 puss :* <3
Alma

2012-10-07 @ 13:14:43


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

misspotterhead

En blogg om läsning, Harry Potter, Hungerspelen, fotografering, bakning och mig. En total nörd. Puss

RSS 2.0