Söndagsångest

Heeej :) Var ju som sagt hos Klara igår, vilket var mysigt. Vi såg på Mean girls, både ettan och tvåan, och tvåan är klart mycket sämre än ettan. Bara så ni vet liksom. XD Idag har jag inte gjort ett skit, pluggade lite men orkade inte. Inte hann jag titta på Doctor Who heller, så Wille kommer hata mig imorron. Börjar tjugo i Tio imorn, så jag tänkte gå upp tidigt och duscha + tvätta håret. Hoppas jag hinner det. Fast Jag var även i Globen idag, helt forever alone och allt. Jag och mamma gick dit vid 10, men de öppnade inte förrän 11, så jag satt där och drack smoothie i en halvtimme och väntade på att en annan skulle öppna. Skulle nämligen köpa en engelskabok till skolan :P hade hellre köpt den någon annan stans, Globen är inte världens mysigaste ställe, men jag orkade inte riktigt. Måste kolla på Solsidan nu, vi hörs väl imorgon! :) Puss



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

misspotterhead

En blogg om läsning, Harry Potter, Hungerspelen, fotografering, bakning och mig. En total nörd. Puss

RSS 2.0