Bara du kan vinna

iHola! Mår så himla mycket bättre idag! Jag var lite orolig för hur det skulle gå på mitt NO-prov, jag hade glömt en sak som borde varit med. Jag trodde verkligen att det inte skulle gå bra alls. Men det gick super! Jag fick A! Den saken jag glömde antar jag inte var så viktigt... JAG VET, JAG VET. Ni bryr er inte. Men jag blev bara lite glad. Sorry. Glöm det. Sitter och kollar lite på Xfactor nu. Hejar lätt på Isac! (Haha, vet inte hur han stavas, menmen... Han som gillade höns asså xD xD vet ni vem jag menar?? :P) Weird. Har också varit på gitarr med Tildis och Josefin. Mys. Vi spelade en Beatleslåt. Tilda, av någon weird anledning, gillar inte Beatles. Du kommer alltid vara konstig av den anledningen x) Haha c: Slog över till Svenska Hollywoodfruar också, bara typ slötittade i några minuter, haha c: Såg att någon av dem skulle anmäla sitt barn till en skänhetstävling (helt sjui´kt enligt mig, eftersom flickan var typ 10) och mamman frågade vem barnets förebild var. Haha. Hon svarade typ; jag vet inte... Och mamman började skratta och kollade lite besviket på henne. Jag började typ gapskratta, eftersom mamman ville att hon skulle svara att mamman var det. Dör. Okej, jag vet. Ni bryr er fortfarande inte. Nej, jag har inget liv. Osammanhängade inlägg, men jag är trött. Vi hörs. puss.
Elin och jag i Blekinge. Puss på dig. Och en lite weird...
älskar dig Klas <3 pösspöss


Kommentarer
Anonymos Flaminos

Sexi Klas & Sonja! Bröllopsfoto?

Svar: Maybe, maybe not. Jag ser lite weird ut, så... ;) miss Flaminos!
Alma

2012-09-26 @ 07:34:30
Alice

Hotties! :) Alma du gillar BARA Isac för att han ser lite bra ut och är i vår ålder... ERKÄNN :) Älskar dej pluttis Kram DIN Palice

Svar: Nehe!! fast han är liiiite snygg... Fast han sjunger awesome också!! <33 puss och kram från din Palma som älskar dig- <33
Alma

2012-10-02 @ 18:23:22


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

misspotterhead

En blogg om läsning, Harry Potter, Hungerspelen, fotografering, bakning och mig. En total nörd. Puss

RSS 2.0