Det lilla som gör det fantastiskt

Joo, hej c: 
Ni vet min lilla skitdag som jag hade? När allt bara sög? Jo allt är så himla mycket bättre nu. På Torsdagen hittade jag min mapp, och vi slutade efter lunch (wehoo)! Jag och Sophia skulle vara med varandra, Elin skulle till hennes mammas jobb, men så blev det inte c: Elin kunde inte åka dit, så vi åkte hem till Sophia alla tre. Meningen var att vi bara skulle hälsa lite på Putte (sophias kanin), och Sophia skulle hämta något. Putte var förövrigt supermysig, och oväntat kelig. Då kom världens finaste Alice och överraskade oss! Hon och Elin hade tydligen planerat det ,utan min och Sophias vetskap, hehe :)Det var bara så fint och mysigt gjort, och det är sådana spontana, sjukt fantastiska saker som gör er till de bästa i världen. Älskar er föralltid. Då åkte vi i alla fall hem till Elin och gjorde var sin stor chokladboll och såg på film. Mys. Jag och Sophia fick även varsin fantastisk present, eftersom vi fyllt år. Tänker inte säga var det var, men jag älskar den. Kommer alltid att ha kvar den. Ni fattar inte hur fantastiska ni är, ni får mig alltid att må bra. Puss på er. Idag, Lördag alltså, tillbringade jag degen med att vara osocial tillsammans med Elin . Vi bakade en massa, och hade det bara supermys. Imorgon hade jag tänkt få ordning på mina läxor, så att jag faktiskt kan ta det hyfsat lugnt nästa vecka. Men vi hörs snart, ska kolla på Avatar nu. Den filmen är fantastiskt bra, no matter what you say. Puss
 
 


Kommentarer
Alice

DU BETYDER MEST! ÄLSKAR DEJ BEBIS!! :)

Svar: ÄLSKAR DIG MER ÄN SÅ FINASTE <3 <3 <3 :)
Alma

2012-10-02 @ 18:27:49


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

misspotterhead

En blogg om läsning, Harry Potter, Hungerspelen, fotografering, bakning och mig. En total nörd. Puss

RSS 2.0