En dag utan mening

Har inte gjort ett skit idag. Jag TÄNKTE pyssla, tills jag kom på att jag inte kan göra det utan att Stöka ner hur mycket som helst, och jag orkade inte bara. Jag tänkte också ha en liten potterkväll, helt forever alone och bara nörda Harry Potterfilmer. Istället värker huvudet och jag slötittar på Xfactor. Men en sak gjorde jag i alla fall, även fast det inte gick SÅ himla bra :c Jo, jag var på mediamarkt, med mamma. VI SKULLE NÄMLIGEN KÖPA EN SYSTEMKAMERA! För mina pengar som jag sparat i evigheter :) Men bajskameran jag ville ha var SÅKLART slut. Men när de får in nya kommer jag att få en, i alla fall! Wehooo! Måste sluta nu. Tyvärr blir det ett bildlöst inlägg. Usch vad tråkigt. Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

misspotterhead

En blogg om läsning, Harry Potter, Hungerspelen, fotografering, bakning och mig. En total nörd. Puss

RSS 2.0