Ensam och bortglömd

Hejsan. Dålig uppdatering, verkligen dålig. Ber om ursäkt för det, men det har varit en jobbig vecka, som jag säger, hah. Jag drar igenom dagarna lite snabbt, så ni vet bara. I Onsdags hade vi simtest, 200 m. Det gick faktiskt bra, men jag blev sjukt sugen på att bada. Dumma vinter. I Torsdags skulle vi springa sturebyloppet (ett lopp om min skola ordnar, en halv mil och sjukt tråkigt), eller jaa, sprang och sprang... Jag, Anna och Sophia TÄNKTE faktiskt springa, men sen så bara blev det inte så. Jag vet att jag hade orkat och så, det var inte det, utan vi var bara välfigt sugna på att inte satsa. Haha x) Men vi hade i alla fall jättemysigt, pratade om allt och lite till, pratade om att vi ville till Grönan, att vi var sugna på att se Wild Child och lite andra random saker. Gick och gick, tills vi kom i mål. 55 minuter, haha, men ändå. SÅ dåligt är det ju inte, eftersom vi gick en halv mil xD I Fredags kände jag mig hängig, men jag gick till skolan ändå, eftersom vi hade prov. So-prov. Geografi. Men jag tror det gick bra, är ganska nöjd. Igår, Lördag, kunde jag inte göra någonting, jag var för sjuk. Låg i sängen nästan hela dagen, blev bara yr av att gå runt. En hel dag bortslösad, helt onödigt. Idag skulle jag åkt till Elin och kollat på meangirls, men såklart mådde jag dåligt igen. Usch. Hoppas jag är frisk tills imorgon! Hoppas ni har det bättre än mig! Puss Bjuder på en gammal bild från Blekinge ;)
Och en till som inte är så värst bra, men jag gillar blomman, så ni får se den ändå....
GUD JAG GLÖMDE EN GREJ! JAG HAR FÅTT MIN KAMERA!! MIN SYSTEMKAMERA! ÄNTLIGEN! *DÖR*


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

misspotterhead

En blogg om läsning, Harry Potter, Hungerspelen, fotografering, bakning och mig. En total nörd. Puss

RSS 2.0