Gråa dagar

Idag är en grå dag. Ingen blå himmel syns någonstans, men heller inte några mörka moln. Allt är grått. Sånt här väder gör mig bara uppgiven, av någon anledning. Man får inte lust att göra någonting. Glömde att vi hade läxa idag. Skit. En underskrift, men ändå. Får ta med mig den imorn istället. På Torsdag ska jag springa "Sturebyloppet" som är min skolas 'egna lilla lopp'. Lite mer än 5 km är det, och sjukt tråkigt. Jobbigt också. Även fast jag kanske inte satsar på att få HUR bra betyg som helst i Idrott, betyder dte inte att jag inte kommer anstränJag blir ganska besviken om jag får lägre än C, men antar att det är det jag kommer få. Kanske till och med D? Bajs. Jaja, jag kom hem idag och var utelåst. Satt där i säkert 45 min tills jag kom på att jag kan gå till grannen och be om nyckel. Så nu är jag inne. Det blir ett ganska kort och grått inlägg nu, men jag orkar inte riktigt skriva något mer. Hoppas ni inte blev deprimerade nu. Och hoppas att hela världen bajsar ner sig, samtidigt. Puss Lite färg får det väl va! Det här är när jag satte massa minimarshmallows på en grillpinnegrej. Fråga inte.


Kommentarer
Tilda

Men härlig bild ändå ju :* ses imrgon :O Eller är det idag? XD

Svar: Hoppas du fick svar på det... :* puss ;)
Alma

2012-09-25 @ 00:00:11
URL: http://tildasweirdstuff.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

misspotterhead

En blogg om läsning, Harry Potter, Hungerspelen, fotografering, bakning och mig. En total nörd. Puss

RSS 2.0