It is'nt just a book, it's so much more. More Than you could ever imagine.

Hej allihopa! Idag är den 11 september, så jag skulle bara vilja inleda med att säga: "Vila i frid". Det är hemskt det som hände, det är något som inte ska få hända någon, någonstans. Ingen familj ska förlora en familjemedlem på det sättet, ingen ska få lida som de som dogs närmaste gör. Usch, nu måste jag sluta skriva om det, annars börjar jag gråta. 
Idag börjar också inspelningarna av Fatta Eld! De kunde kanske valt ett lite bätter datum att börja på, menmen. Kanske för att vi ska bli lite uppmuntrade i allt det dystra. Är väldigt spänd på hur den kommer bli, och jag har väldigt höga förväntnigar. Men jag tror verkligen att det blir bra. Annars, så känner jag mig bättre idag, ska nog gå till skolan imorgon :) Jag och Moa K (haha, jag tänker bara säga Moa, okidoki??) i min klass har tänkt göra en superrolig grej! Vi ska öva upp vår vänsterhand så att vi kan skriva hyfsat fint med den också. Det funkar faktiskt, om man skriver lite med vänster varje dag blir man tillslut (efter ett ganska långt tag, men ändå) lika bra som man är i högern. Så varje dag ska vi skriva hela alfabetet med stora och små bokstäver och en liten mening, typ : Hej jag heter Alma och är dögalen i Harry Potter. Typ så. hehe. Kul va? Japp. 
Nu sitter jag i alla fall och pluggar lite SO, samtidigt som jag lyssnar på Linnea Henriksson. Har ni tänkt på att hon verkligen är bra?? Jag började gilla henne när hon var med i idol, och gick sedan och väntade på att hennes skiva skulle komma ut. Jaja, nu måste jag fortsätta med läxan, ni får ha det super. Vi hörs imorgon!
Kram!
 
Lite bilder bara innan jag går:
 
När Linnea Henriksson sjöng Help! av The beatles i Idol <3
Älskar den här bilden på henne:D :
 
Varför är Jen så rolig?? 
 
'
 
 
Rest in Peace <3
 
 
This. is. Awesomeness.
 
We are the Harry Potter Generation <3
 
Oh please, just stop it. Please.
 
Harebra! <3
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

misspotterhead

En blogg om läsning, Harry Potter, Hungerspelen, fotografering, bakning och mig. En total nörd. Puss

RSS 2.0