It's too cold outside for Angels to fly.

Hey, What's up dudes? Förlåt, är lite flummig idag :3 Men jag var i alla fall på pottermässa i Lördags, och det var fantastiskt kul!! Jag var där med min fina kompis Magdalena, eller Rose som vi kallar henne :) Hon och jag träffades när vi var på Granvik (asså kollot :P) OCH HON GILLAR HARRY POTTER FATTA VAD COOLT JAO. Nej men gud, nu får jag väl sluta :) Men det var i alla fall supermysigt, awesome musik i form av The Swedish Shortsnouts och Dödsrelikerna, så bra! <3 <3 Det är så fantastiskt att fådela fandomen med lite andra personer... <3 Men mitt hår blev inte riktigt då lila som jag önskade, tyvärr :( Så... Ni får inte se någon bild på det! Eller jo, det kanske ni får, när jag laddat min kamera :) Men idag är jag sjuk. Sjukt sjuk. Sjukt sjukare sjukaste sjuk. HAHAHAHAHA. GUD VAD JAG HAR TRÅKIGT FÅ MIG ATT SKRATTA. Nejmen jag är förkyld, vilket suger eftersom jag tror att min gitarr börjar imorgon. Om du inte har bokat Tilda, blir jag bajsarg på dej! <3 :) Weelll weeellll, Time has come to say goodbye, mi fränds. si ju lejter! Jam, jam jam ja. Ja,jag har trååååkigt snälla svsfjlajkgrhlag HEJDÅ BAJSKORVAR Världen över.
KRAM PÅ ER HWEJEJEEJEJJEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE Somnar snart, seriöst. Meningslöst inlägg, jag vet, men jag orkar liksom inte bara. Bajsliv.


Kommentarer
Anonym

A-team

2012-09-10 @ 18:11:51
Anonym

Och krya på dig :)

Svar: Tack <3 :)
Alma

2012-09-10 @ 20:12:01


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

misspotterhead

En blogg om läsning, Harry Potter, Hungerspelen, fotografering, bakning och mig. En total nörd. Puss

RSS 2.0