När allt är tyst

Det är morgon nu. Börjar om någon timme. Allt är tyst här, solen skiner och ingen är hemma. Jag gjorde inga läxor igår, jag kom inte igång riktigt. Jag antar att jag bara är lat. Måste verkligen fokusera mer, jag orkar inte sitta uppe jättesent kvällen innan läxan ska vara inne, och göra den. Jag vill hellre ha en fri vecka, typ. Det låter konstigt, men jag gör ändå aldrig något på helgerna. Ibland träffar jag väl Elin eller någon, det är mysigt men det brukar bara vara i en dag, alltså har jag hela söndagen på mig att göra läxor. Wehoo. Social kan jag vara i veckan, orkar liksom inte bara i helgen. Vi gör så här då. Lördag får vara en fri dag, jag får göra vad jag vill. Söndagen blir en läxdag. Punkt slut. Osammanhängande inlägg, jag vet. Men vi hörs senare. Puss



Kommentarer
Din älskade

Superfin bild på dig!! Just nu håller jag på att ladda över våra egopics från Blekinge!! Hehe, fast det tar ju ett tag :P

Svar: Haha, KOM IHÅG ALLA BILDER DÄR VI SER KONSTIGA UT :* puss
Alma

2012-09-24 @ 19:02:46


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

misspotterhead

En blogg om läsning, Harry Potter, Hungerspelen, fotografering, bakning och mig. En total nörd. Puss

RSS 2.0